Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 29 september 2010

Letter-applicaties en snoetjes

Voor crea-collega Claire wat snoetjes gemaakt.
Bij het vergroten van het patroon met pony, bleken er erg "kale" plekken in de haardos te voorschijn te komen. Daarom besloten om het patroontje opnieuw te digitaliseren, en in plaats van satijnsteek nu een stiksteek te gebruiken. Op de foto is het verschil heel goed te zien. De nieuwe versie (onderste rij) bevalt me 100%. En let op linksboven, krulletjes in oranje. Staat erg lief, al is de kleur gewaagd.
Snoetjes tot 5,5 cm: 1 euro per stuk.




Ook wilde Claire graag losse letter-applicaties, om speelgoedtassen van haar kleinzoons Nigel en Dinand te voorzien van hun eigen naam. Geborduurd in rood garen, op rood vilt, in lettertype "Dinand" en lettergrootte 77.9.
Afmetingen: de kleine letter "n" is 4 cm hoog. Letters 75 ct. per stuk.


2 opmerkingen:

  1. Anja ik heb vandaag je pakketje ontvangen en ze zijn erg mooi geworden, ga volgende week met de tassen beginnen en als ik ze af heb zal ik ze op mijn blog zetten met een link naar jou blog.
    Ook de kopjes zijn erg leuk geworden.
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een dotjes.
    ze zijn echt geweldig leuk.
    ik ben je gaan volgen.ik kom hier via Homemade bij nancyze had een post over deze lieve gezichtjes.
    lieve groetjes Margarita stip

    BeantwoordenVerwijderen