Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

maandag 6 december 2010

Surprise, badjassen en applicaties...

Het lijkt wel of we met z'n allen steeds vaker een origineel en creatief kadootje willen geven met Sinterklaas of Kerst.

Zo heb ik de afgelopen week twee prachtige badjassen geborduurd, eentje van Sint voor Nikki en eentje bestemd als afscheidscadeau voor een collega.



Een collega van Geertje wilde 3 zakdoeken laten borduren, voor opa Eef.
Aan mij de vraag om dit klusje a.u.b. snel te doen.


Susan wilde graag applicaties van paardjes, zodat ze die kon gebruiken voor de surprises van klasgenootjes van de kinderen. Voor de variatie heb ik de helft gespiegeld, zodat er 5 setjes met 2 dezelfde achtergrondstofjes opgestuurd konden worden naar Susan. Je ziet dat stofjes veel kunnen doen in zo'n applicatie.




Tot slot nog even de surprise die ik voor mijn nichtje Estelle gemaakt had. Het patroon had ik vorig jaar rond Sint weten te bemachtigen, Fido van Melly & Me; prachtige knuffelpatronen hebben die uitgegeven. Het is een beetje een gekte van me om die te verzamelen en ik heb er dan ook best al wat.
Estelle heeft afgelopen jaar een hond gekregen en is daar helemaal gek mee. Fido werd dan ook Cody, maar het was geweldig om te maken. Hieronder mijn uitvoering van Fido.



Ondertussen ben ik ook nog druk bezig met 30 logo's voor de supportersclub van Beerschot, maar daarover volgende keer meer ....

7 opmerkingen:

  1. zo druk baasje, ziet er allemaal super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er echt vet leuk uit, hoe duur is dan zo'n badjas?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo anoniem, ik kan je reactie niet persoonlijk aan je beantwoorden, omdat je mailadres niet weergegeven wordt.
    De badjas hierboven werd door de klant aangeleverd, dus daarvoor heb ik alleen een tarief berekend voor de applicaties.
    Mocht je meer informatie willen, mail me gerust op decosun@onsbrabantnet.nl
    Hopelijk zie je dit bericht.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Zoals je in het blogbericht al kunt lezen, is het een patroon van Melly en Me:
      de hond Fido

      Verwijderen