Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

maandag 23 mei 2011

SportivaLife, Slim 4 All en Kickshaw

Voor het personeel van SportivaLife in Valkenswaard en Nederweert moesten er polo's geborduurd worden.

Witte polo's voor de dames en zwarte polo's voor de heren, elke kleur voorzien van een eigen logo.
SportivaLife logo's op de zwarte en Slim 4 All logo's op de witte polo's.

Een eerste partij is klaar en op de foto gezet, maar er komen er nog meer binnenkort.





Door Sas van de band Kickshaw werd ik benaderd om geboorteknuffels te maken, iets afwijkend van de standaard knuffels. Wat wilde Sas graag? Twee muizen, eentje met een turqoise shirtje voor Jens en eentje met een fuchsia shirtje voor Mirre. Namen van de baby's op de voorkant van de shirtjes en het logo van Kickshaw op de achterkant. Tot slot moest elke knuffel een wit stropdasje krijgen, omdat dit kenmerkend is voor de band. En ja, het is weer gelukt en erg leuk geworden. Vanaf nu dus ook shirtjes in fuchsia of turqoise verkrijgbaar tegen een kleine meerprijs.

2 opmerkingen:

  1. helemaal goed Anja!!! alles goed met je??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De logo's zijn mooi en strak maar de muisjes zijn zo schattig en helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen