Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 21 juni 2013

Kiekeboe!

Van Henriëtte kwam de vraag of ik een geboortekaartje op een badjasje kon borduren.
Niet met elk geboortekaartje lukt dat natuurlijk, maar dit kaartje van Collin was er juist erg geschikt voor.
Henriëtte koos het wit/aquablauw badjasje uit, zodat ik de kleur garen daarop heb aangepast. Op het achterpand over bijna de gehele breedte staat de afbeelding van het kaartje en op het voorpand een klein girafje en de naam van Collin, in dezelfde letters als op het kaartje.
Op kraambezoek kunnen Henriëtte en haar collega's een mooi, gepersonaliseerd cadeautje meenemen en Collin kan er over een jaartje parmantig in rondlopen.


                                             



 




Inmiddels zijn ook de geborduurde bodywarmers van de Wijkraad op de plaats van bestemming en waarschijnlijk al in gebruik genomen.
Besloten is om het originele logo (dus met witte ondergrond) te gebruiken op de bodywarmers. Ze waren donkergrijs met een blauw tintje, maar soms krijg je de kleur gewoon niet mooi op de foto. De bovenste foto komt exact overeen.







Voor de dames van het volleybalteam WieWaO heb ik acht groene shirts moeten voorzien van hun eigengemaakte logo op het achterpand en ieders naam op het voorpand. Een hele klus, want het logo was ongeveer 25 x 19 cm groot. Op een T-shirt moet je met speciale versteviging werken, anders lubbert de stof tijdens het borduren. Die versteviging heb ik in verschillende diktes, en in dit geval moest ik de dunste versteviging gebruiken, passend bij de kwaliteit/dikte van de T-shirts.

                             


Voor het feest van William en Iris wilde Davey voor ieder een shirt als cadeau geven. Hij heeft de ontwerpen gemaakt en ik heb die uitgevoerd. Dit zijn ze geworden.  

 


Verder heb ik al weer wat voorbereidingen gedaan voor twee handdoeken en washandjes die Miranda besteld heeft, ligt er een geboortekaartje van Sophie dat op spiegel moet komen, moest ik kijken of het logo van Bloemencorso-buurtschap Dommelkant op een pet geborduurd kan worden en ben ik bezig met een groot spandoek voor Johan, die volgende week 50 wordt.

Het is dus lekker druk de laatste weken, en daarbij zit ik ook nog in de organisatie van onze Ummels Familiedag 2013, die op 29 juni wordt gehouden. Dit kost ook best wat tijd nu de laatste weken aangebroken zijn. Kortom, dagen zijn te kort, en de tijd vliegt! Voor ik het weet, zit ik weer lekker in Callas te genieten van onze zomervakantie.










1 opmerking:

  1. wat maak je toch mooi werk Anja. Altijd leuk om een blogberichtje van jou te lezen

    BeantwoordenVerwijderen