Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 20 september 2013

Er was eens ....mijn creativiteit vóór de komst van het blog


In de vakantieperiode was het vrij rustig met borduur- en graveeropdrachten en had ik de tijd om me bezig te houden met een leuk project dat ik al lang wilde oppakken: het digitaal maken van al mijn vroegere werkstukken en opdrachten.

Want, al lang voordat ik met mijn weblog startte, fotografeerde ik de dingen die ik maakte. Eerst met een normale fotocamera, daarna met een digitale camera.

En ook al deze foto's wilde ik in mijn weblog hebben.

Gisteren heb ik het kunnen afronden, zodat er nu een link in mijn blog kan om de foto's te bekijken: Decosun fotoboek.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten