Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

maandag 6 oktober 2014

Voor Juf Lieke .....


Juf Lieke van groep 6/7 heeft een baby gekregen:
 dochter Sam is geboren op 19 juli 2014.

Er zijn twee cadeautjes voor haar bedacht: een geboorteknuffel en een slabber.

De geboorteknuffel heeft dit keer een iets andere kleur truitje, namelijk in de kleur van het geboortekaartje. Aan de voorkant staat Sam's naam, de geboortedatum en het vogeltje dat afgebeeld staat op haar geboortekaartje. 

En aan de achterkant...de groetjes van groep 6/7 en 24 namen van leerlingen.




Op de slabber moest ook weer het vogeltje en de naam van Sam geborduurd worden, 
samen met 11 namen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten