Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

dinsdag 13 januari 2015

De beste wensen voor het nieuwe jaar!




Inmiddels heb ik een lekker rustig begin van 2015 gehad, ook wel eens fijn na die eindejaarsdrukte. 

Met oudjaar waren we uitgenodigd bij mijn schoonzus en zwager; een paar weken geleden had ze laten vallen dat ze de uilentheebeurs zo mooi vond. Dat had ik onthouden en het werd ook mijn laatste karwei van het oude jaar. 

Eerst stofjes zoeken in de kleuren van hun interieur en toen aan de slag met binnenkant en buitenkant. 






Net voor Kerst had ik de zes spiegels van Noud zijn geboortekaartje klaar. Op tijd dus om als kerstcadeautje te dienen. 





En deze week ben ik weer langzaam aan de slag gegaan met nieuwe opdrachten. Voor tweeling Tijn en Esmee werd een kraamcadeautje besteld: voor elk een badcape/omslagdoek met naam en een hartje, een gedeelte van het geboortekaartje. Lettertype van de namen is ook hetzelfde als op het geboortekaartje. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten