Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 20 mei 2015

Cadeaus voor bruidsparen

Allereerst mijn hartelijke gelukwensen voor deze twee bruidsparen. Veel geluk en liefde voor de toekomst gewenst.


Voor het bruidspaar Kees en Lia, die afgelopen vrijdag getrouwd zijn, mocht ik een badhanddoek borduren. Een mooie witte Walra-handdoek van super kwaliteit moest voorzien worden van onderdelen van de trouwkaart. Hieronder de trouwkaart en het borduursel. 

Van degene die het cadeautje heeft gegeven heb ik al teruggehoord dat het bruidspaar het heel erg mooi vond.

Dat is altijd leuk, om complimentjes terug te horen.







Al eerder heb ik een windlicht/vaas laten zien voor het bruidspaar Janneke en Leon. Ter voorbereiding op het huwelijk moest een windlicht gegraveerd worden met een hartje en hun namen en de trouwdatum.  De bruiloft is inmiddels achter de rug, en alle gasten hebben hun naam op het windlicht gezet, soms met een leuke boodschap erbij. Deze namen en andere tekst heb ik als afwerking ook gegraveerd, zodat ze nu een mooie blijvende herinnering hebben aan (alle gasten op) hun trouwdag.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten