Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

dinsdag 16 juni 2015

Handdoek en washandje met geboortekaartje

Vorig jaar heb ik voor pasgeboren Charlotte een Walra badhanddoek en washandje geborduurd, 
met haar geboortekaartje.



Nu is haar broertje Ruben geboren! En ook voor hem moest ik een zelfde setje borduren.
Het leuke is dat Ruben precies hetzelfde geboortekaartje heeft als zijn zusje,
 maar dan met stoere jongenskleuren. 

Aan het patroon hoefde ik dus niet veel te wijzigen. Alleen nog even terugzoeken welk lettertype gebruikt is voor de naam, en ik kon al snel aan het borduren.

Dit is dan de set voor Ruben geworden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten