Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

dinsdag 14 juli 2015

Drie badjasjes met geboortekaartjes

Allereerst een badjasje voor Sophie. Zij wordt in augustus al 1 jaar, dus in overleg hebben we besloten om het badjasje van 2-4 jaar te gebruiken. Dan kan Sophie er nog lekker lang plezier van hebben. Het strikje dat op het kaartje vastgemaakt was, heb ik op het zakje gezet. Een simpel maar toch schattig badjasje is het geworden.






Het tweede badjasje is voor Teun, geboren in juni. Binnenkort wordt zijn kraamfeest gehouden, en daarbij  zal dit badjasje als kraamcadeautje worden gegeven. Dit model is voor 1-2 jaar.
Een hele speciale kleur groen is gebruikt op het kaartje, ik moest er zelfs voor op pad om dezelfde kleur garen te vinden. En ik heb denk ik wel 15 kleuren groen op voorraad, maar geen een kwam in de buurt. Gelukkig heb ik exact dezelfde tint gevonden, zodat ik al snel aan de slag kon. 







En het laatste badjasje was voor Dewi. Op haar geboortekaartje stonden deze twee schattige olifantjes. Op het fuchsia afgebiesde badjasje was het natuurlijk het mooiste om die olifantjes in dezelfde kleur te borduren. Een lief resultaat, alles bij elkaar.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten