Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

maandag 23 november 2015

Badjasje voor Silvan

Ook voor pasgeboren baby Silvan moest een kraamcadeautje gemaakt worden. 
De keuze viel op een wit badjasje voor 1-2 jaar, en de vraag was om het geboortekaartje te verwerken.

De voorkant van het kaartje was een schattig bos-tafereeltje, met een heleboel wouddiertjes, een stromend riviertje, en daarin zittend een babytje. 

Ik ben dus in mijn uitgebreide bibliotheek gaan zoeken naar bijpassende patroontjes. Dit lieve badjasje is het resultaat. 

Ik heb al teruggehoord van de gulle gever dat het cadeautje erg in de smaak viel. Vind ik altijd erg leuk om te horen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten