Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

maandag 7 december 2015

Badjasje voor LoÏs

Op kraambezoek bij baby Liv werd het badjasje van haar geshowd dat ik een paar maanden geleden heb moeten maken, en heb laten zien in de weblog.

Het kraambezoek was zelf op zoek naar een leuk presentje voor petekind baby Loïs 
die pas geboren is.
Na enkele mailtjes op en neer was dit het resultaat.

Het geboortekaartje van Loïs was schattig, maar eigenlijk kon ik alleen de naam ervan gebruiken om een borduursel van te maken. In overleg met peettante heb ik toen het badjasje al klaar was, nog een lief strikje op het zakje gezet. 




1 opmerking:

  1. Mooi geworden zeg,vind dat strikje schattig en komt alles zo terug
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen