Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

maandag 25 april 2016

Aan het haken geslagen ...

Omdat ik binnenkort een vliegreis van ruim 12 uur ga maken, zelfs twee keer in twee weken tijd, heb ik wat handwerkjes gezocht om de tijd mee vol te maken.

Op internet vond ik wat leuke haakwerkjes met haakkatoen: granny squares (voor een kussen, dekentje of sprei) en boodschappennetjes. Met dat laatste patroon ben ik al ijverig aan de slag gegaan. Inmiddels zijn er vier kleine netjes en twee grote netjes klaar en ze zijn echt een gemak om mee te nemen. Een uitkomst voor het gemis aan plastic tasjes. Ongeveer 2,5 uur haken en het tasje is klaar. 

Bij Decosun ook kant en klaar te bestellen als u er zelf eentje wilt:
een klein model kost 6 euro; het grote model kost 8 euro.

Alle kleurcombinaties van deze vier kleuren haakkatoen zijn mogelijk. 


klein model

groot model



Geen opmerkingen:

Een reactie posten