Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 14 mei 2010

Borduursels

Patchwork geboortekleed voor achterneefje Luuk
Het logo van Polo Club Holland, omgezet in borduurpatroon en op pet geborduurd Een T-shirtje opgeleukt voor Ryan
Rose handdoek 50 x 100 ,
geborduurd met Diddl, voor Melissa
Een paardendek, dit was een uitdaging! Moest de borduurring vastnaaien op het dek, omdat de stof veel te dik was om in te spannen.
Eén idee, 3 kleurvariaties. Handdoek 50 x 100 cm, geborduurd naar keuze Bedankje voor de juffrouw, voor een heel schooljaar wijsheid en gezelligheid! Geboortebeer voor Djim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten