Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 14 mei 2010

Andere graveerwerken

Spaarpot voor Luuk (zie voor meer voorbeelden
in de kraampakketten)
In 2003 voor het eerst gemaakt door mij:
een grote spiegel die bij een bruiloft
gebruikt werd als receptieboek.
In juli 2009 werd het me voor de 2e keer
gevraagd.
grote spiegel met (vooraf afgeplakte) vakken waarin de gasten hun naam kunnen zetten met watervaste stift. Na afloop van de receptie worden de namen met een electrische graveerpen
nagetrokken en blijven zo voor altijd vereeuwigd op dit originele receptieboek. Dit exemplaar was 1.80 m x 1.00 m groot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten