Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 19 juni 2010

A - Z Applicaties

Ik was het al een tijdje van plan en afgelopen week heb ik er dan eindelijk de tijd voor gevonden. Lekker het Renaissance-alfabet van Brother, Card no. 41 borduren! De patroontjes had ik al jaren, en nu bleken ze zelfs standaard in mijn Brother PR 600 te staan. Heel afwisselend om te borduren; elke applicatie is 5 x 5 cm en in ongeveer 12 minuten klaar. Ze zijn geborduurd op wit vilt, dus vrij van rafelen. http://www.brother.nl/g3.cfm/s_page/63160/s_level/36340

2 opmerkingen:

  1. hi Anja
    heb je al een plan wat je er mee gaat doen?? misschien een leuke alfabet quilt (en dan smokkelen met de q ofzo, dan is t mooi 5x5)
    groet
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,
    Ik ben op zoek naar letter applicaties die ik wil gebruiken om een boxkleed te maken voor mijn baby (ben over een paar weken uitgerekend) Nu kwam ik die letters van jou tegen en ik vind ze echt prachtig! Hoeveel zou het kosten om 8 letters te laten maken en dan in dezelfde kleuren als de letter 'I' in het plaatje? Je kunt me mailen op mfa.van.de.pol@gmail.com

    liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen