Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zondag 17 oktober 2010

Applicaties in beeld

De afgelopen maanden heb ik veel applicaties gemaakt die ik nog niet op mijn blog gezet heb. Gisteren heb ik even wat tijd vrij gemaakt om een aantal compilaties in elkaar te zetten van al die applicaties. Voor mezelf ook leuk om zo eens terug te zien bij elkaar. Een aantal patronen heb ik gekocht bij Kunterbunt Design (http://www.kunterbuntdesign.de/). Zij hebben ontzettend mooie patronen. De applicaties helemaal onderaan, met de hertjes, heb ik gisteren nog geborduurd, een première dus. Met de herfst duidelijk voelbaar op komst, een leuke afsluiter voor dit bericht.



















1 opmerking:

  1. ja, daar moet ik natuurlijk even op reageren, want die ken ik allemaal ;-), de meeste al verwerkt, een deel nog bij mijn voorraad en de laatste, daar mail ik zo even over!! Leuk overzicht Anja

    BeantwoordenVerwijderen