Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 6 oktober 2010

Speciale applicatie

Vorige week mailde Ilona me een plaatje van een Hello Kitty applicatie. Zij wilde graag in dezelfde stijl een applicatie, maar dan met mijn ballet-Hello Kitty, zie elders op deze blog.
Natuurlijk zaten de stofjes van haar keuze niet tussen mijn reusachtige hoeveelheid lapjes, en moest ik er toch voor op pad (naar de weekmarkt in Eindhoven). In de tussentijd had ik 's avonds mooi de tijd om het patroon te maken, en om alvast (ik kon het niet laten) een proefje te borduren.

Hier de twee applicaties. Degene met bont was de test, de roze/grijze is voor Ilona.


1 opmerking:

  1. Schattige Kitty's

    Anja ik heb de tasjes met de namen op mijn blog staan met een link naar die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen