Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

donderdag 24 maart 2011

Kleine borduuropdrachtjes

Deze week een aantal kleine borduuropdrachtjes afgewerkt.


Het badjasje voor Vince, zie mijn vorige blogbericht, was blijkbaar zo leuk dat iemand eenzelfde exemplaar wilde voor Matthias, geboren 5 maart 2011. Ik vind het niet leuk om het precies na te maken, dus ik heb gevraagd of ik een ander beertje mocht gebruiken; geen probleem was dat. Het resultaat is weer stoer!



Mijn jongste zoon wilde graag een pet geborduurd hebben, die vervolgens door hem en een paar vrienden als verjaardagscadeau aan Fabian werd gegeven. Het zijn allemaal X-box 360 fanaten, dus het logo op de pet heeft daar natuurlijk mee te maken. Het lettertype is RUFA. Met paars garen geborduurd op een zwarte pet.


En al weer een tijd geleden geborduurd, maar de foto's stonden op een ander toestel, dus ze waren bij mij een beetje uit beeld geraakt. Een handdoek voor de jarige Kim, met borduursel van Tama and Friends.
Een erg schattig resultaat, vind ik zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten