Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 16 maart 2011

Namen, logo's en babyspulletjes borduren

De laatste weken heb ik volop tijd voor mijn hobby's en het leuke is dat er tegenwoordig ook best wat opdrachtjes binnenkomen. Benieuwd wat ik de afgelopen tijd weer van de borduurmachine heb laten rollen? Daar komen ze...

Een nieuwe opdracht van de motorclub: vesten, polo's en truien voorzien van namen en logo's.  Ik was er een beetje huiverig voor, omdat ik met de eerste twee truien best wat moeite had gehad. Nergens voor nodig, bleek achteraf, want met de nieuwe kledingstukken ging het prima.






Voor mijn broer (eigenlijk als grap) een pet geborduurd voor zijn verjaardag. Sinds kort is hij gestart met een webwinkel, http://www.officeknallers.nl/, en voor de creatievelingen onder ons best leuk om er eens even rond te kijken. Zeker met de lamineerartikelen kun je volop je creativiteit kwijt. Ik tenminste wel.



















Een collega beviel op 16 februari jl. van zoontje Jonah. Voor hem heb ik een schattige slabber gemaakt en per post opgestuurd met een felicitatie voor mama en papa. Prompt kwam een lief bedankje en het geboortekaartje (met foto) per post terug, dat vond ik echt leuk.
Daniëlle, heel erg bedankt en veel geluk met jullie prachtige zoontje.




Dan voor Jacqueline weer een kraamcadeautje mogen maken. Hetzelfde witte badjasje (van de Hema) als ik al voor baby Sasha had voorzien van naam en applicatie.
Ditmaal voor Vince, een jongensuitvoering moest het dus worden maar verder kreeg ik helemaal de vrije hand. Uren kan ik dan zoeken tussen mijn patroontjes, tot ik het perfecte plaatje gevonden heb. Het is een baseball-badjas geworden, stoer en lief. Van Jacqueline al teruggehoord dat de kersverse ouders het een prachtig cadeau vonden.


En als afsluiter van deze blog wel een grappige opdracht:
Hugo had een nieuwe rugzak, van het welbekende merk Eastpak.
Wat was nu zijn vraag: of ik bij de E van Eastpak de twee bovenste streepjes kon
wegwerken zodat er kwam te staan Lastpak. En dan wilde hij graag onder het Eastpak label zijn naam geborduurd hebben. Je snapt hem, er kwam dan te staan Lastpak Hugo.
Die E was in een mum van tijd veranderd in een L, door een klein zwart zigzagsteekje met de naaimachine, en in PE Design heb ik een applicatiepatroontje gemaakt dat paste bij het Eastpak logo en waar dan Hugo's naam in stond. Het resultaat vond Hugo prachtig.



En dan gebeurde er afgelopen week nog iets heel leuks. Een paar maanden geleden heb ik een handdoek moeten maken voor baby Sem, terug te zien in één van mijn eerdere blogberichten. Judith, de mama van Sem, mailde me om me te bedanken voor die mooie handdoek. Zulke lieve mailtjes zijn natuurlijk altijd welkom, fijn om zo eens respons te krijgen op je werkstukken, die als cadeautjes weggegeven zijn door iemand anders.
Zelf is Judith ook erg creatief, ze maakt prachtige sieraden. Kijk maar eens op http://www.happybeads.nl/.

Zo, nu kan ik weer creatief aan de slag met een nieuwe klus: Mega Toby applicaties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten