Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 18 november 2011

Het blijft verbazingwekkend...


.... dat zoveel mensen op mijn blog terechtkomen als zij op zoek zijn naar een speciale applicatie. Gelukkig sturen ze me een berichtje, als ze de applicatie zo direct niet zien staan, want het lukt me meestal wel om hun wens te vervullen.
De afgelopen twee weken heb ik ook weer allemaal zo'n leuke vragen binnengekregen, die steeds weer resulteerden in een opdracht. Heerlijke klusjes zitten daar soms bij.

Stijn kwam met de vraag of ik van een ontwerp dat hij gemaakt had, een applicatie kon maken, om daarna op zijn jas te laten zetten.
Stijn kwam met een duidelijk ontwerp en wist precies welke kleuren en grootte hij wilde. Hij stuurde zelfs de gebruikte lettertypes mee als bijlage! Na nog een uurtje ontwerpen in Brother's PE Design kon ik een jpg van het uiteindelijke resultaat aan hem opsturen. Dat viel meteen in de smaak en uiteindelijk bestelde hij zelfs twee applicaties, eentje van 21 cm breed en eentje van 10 cm breed. Ik kon aan de slag. Enkele dagen na ontvangst van zijn pakketje, stuurde Stijn een enthousiast berichtje dat de applicaties prachtig waren en de jas al bij de kleermaker lag. Ik hoop dat hij er veel plezier van heeft.




Alweer bijna een maand geleden werd Luuk 3 jaar. Luuk is helemaal dol op de filmpjes van Thomas de trein en zijn vriendjes. Morgen komen ze op bezoek, dus ik heb nog snel een handdoek voor "machinist Luuk" geborduurd deze week. Daarop staan nu de treintjes Thomas, Percy en James en helicopter Harold en Bertie de bus. Zo vrolijk om te zien.


Voor een enthousiast lid van tennisvereniging TCV uit Valkenswaard moest een verjaardagscadeautje bedacht worden.
Of ik misschien het TCV logo met de naam van de jarige op een handdoek kon borduren. Natuurlijk kon dat, de handdoek is al weer klaar en ligt te wachten tot de gulle gever hem komt ophalen bij me.


Dat was dan weer een kort verslagje van alle creatieve frutsels van de afgelopen week. En ben jij naar iets specifieks op zoek, blijf je vragen mailen, dan komen we er samen vast wel uit. Vanochtend nog kreeg ik de vraag van Jessica of ik voor een zelfgemaakt babytruitje voor haar baby twee mini-logootjes van papa's favoriete voetbalclub kon borduren, het mocht maar ongeveer 4 cm groot zijn. Ik ben er vanmiddag al mee aan de slag gegaan, en kan hopelijk de applicaties snel naar haar toe sturen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten