Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 9 november 2011

Nieuwe applicaties

Eind september werd een oom van me 65 jaar. Om hem daarmee te feliciteren heb ik een leuke kaart opgestuurd namens het hele gezin. Met een leuke zelf geborduurde button erbij. Ik vraag me af of hij deze ook echt opgedaan heeft...

Ook voor Inge moest ik weer een spiegel graveren en wel voor baby Yvo. Het geboortekaartje was niet echt geschikt om over te zetten op spiegel, en dus wilde Inge een andere oplossing. We hebben weer gekozen voor de spiegel met "Slaap kindje Slaap" erop. Hij blijft mooi, ook al heb ik hem al meerdere keren gemaakt.
Maar gelukkig werd er de afgelopen week ook weer het een en ander aan applicaties besteld. Pascale had op mijn blog het renaissance-alfabet gezien, en wilde graag de naam ROSA in dezelfde tinten als de letter H. Ze zijn erg leuk geworden, en vandaag zijn ze op de post gegaan naar Pascale toe.


3 opmerkingen:

  1. wat is het toch altijd leuk jouw blogberichtjes weer te lezen! Succes met de rest van de bestellingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben de letters ontvangen. Mijn dochter vind het schitterend! Bedankt!

    Groeten,
    Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Ze zijn binnen, echt helemaal geweldig! Dank je wel we zullen er vast weer heel erg veel plezier van hebben

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen