Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

donderdag 7 juni 2012

Creativiteit in april en mei


Sinds eind maart heb ik geen nieuwe blogberichten meer geplaatst, maar ondertussen zijn we nog lekker op vakantie naar Callas in Frankrijk geweest en heeft ook de hobby niet stilgelegen.

Eerder dit jaar vertelde ik al over Judith, die in verwachting was en graag een origineel geboortekaartje wilde rondsturen na de geboorte van de baby. Begin mei is Tim geboren en nu kan ik dan ook de foto's van mijn bijdrage laten zien. Om het geboortekaartje kwam een oranje hoesje van vilt, met daarop de tekst "Ons (B)engeltje". En die hoesjes heb ik dus een paar maanden geleden mogen maken. Nadat ik het geboortekaartje had binnen gekregen, ben ik meteen een leuk slabbetje gaan maken voor Tim, wat ik met een felicitatiekaartje heb opgestuurd. 
Maar bij deze nogmaals, Judith, Kees en Sem van harte proficiat met de geboorte van jullie zoon en broertje Tim.




Begin april is mijn schoonzus Mia jarig. Omdat zij vaak en graag gaat zwemmen, heb ik een mooie badhanddoek voor haar gemaakt als cadeautje. Een simpel wit badlaken wordt met zo'n applicatie opeens een exclusief stuk.



Al een aantal jaren geleden vroeg Kim me om een gedicht en een afbeelding op een spiegel te graveren voor haar beste vriendin Danique. Toentertijd was echter net mijn graveermachine kapot, dus ik kon de opdracht niet oppakken. 
Toen moeder Henriƫtte laatst de spiegel en het gedichtje tegen kwam bij het opruimen van een kast, kwamen ze opnieuw naar me toe. Inmiddels heb ik een nieuw graveerapparaat aangeschaft (twee zelfs!) en is de klus alsnog geklaard en had Kim een origineel cadeautje voor de verjaardag van haar vriendin.


Bij Diane in de familie werd opnieuw een achterkleinkind geboren. Als cadeau nam ze voor Tijn deze geboortespiegel mee op kraambezoek.


En we blijven nog in de geboortespiegels. Voor Aletta, uitgerekend in juni,  heb ik twee basisspiegels klaarliggen, waar ik alleen nog naam, datum, gewicht en lengte op hoef te graveren zodra hun baby geboren is. De ovale spiegels worden niet ingelijst, maar krijgen een gegraveerde rand en aan de achterkant zit een strip met draad waarmee ze opgehangen kunnen worden. De spiegels heeft Aletta bestemd voor beide opa's en oma's. Ik vind het zo'n origineel presentje, dat ik het niet kon laten om ze nu al vast in de blog te zetten, maar zodra ze zijn afgemaakt, wordt dit berichtje dus nog vervolgd.....



1 opmerking:

  1. wauw, blijf met bewondering naar die gegraveerde spiegels kijken. Mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen