Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 24 augustus 2012

Kraamcadeautjespakket voor Noor



Ons nichtje Ilse is in juli bevallen van dochtertje Noor. En ook voor haar wilde ik toch wel graag een kraampakket maken, ook al was het de derde baby. De twee oudsten (Sam en Daan) hadden bij tante Thera gezien hoe leuk het was, zo'n pakket met cadeautjes, waarvan er elke dag één opengemaakt mocht worden. Voor Thera had ik dus Woezel en Pip als thema, maar bij Ilse wisten we van te voren niet of het een meisje of jongetje zou worden, maar wel verraadde Ilse dat het babykamertje het vogeltjesbehang van Lief! zou krijgen.

Toen was het voor mij niet moeilijk om een thema te bedenken, natuurlijk. Op internet ben ik gaan zoeken naar afbeeldingen, en eigenlijk vond ik al meteen HET plaatje: vijf vogeltjes, zittend, vliegend, echt lief! En in gedachten had ik het al weer op allerlei manieren gebruikt en toegepast.

Ziehier baby Noor (in mijn armen) en haar pakket:





In het pakket zaten:


een foto-album

een spaarpotje


een tutdoekje

een lief kussen

een handdoek en washandje

een waskussenhoes (van Ikea, het blauwe hartje stond er al op)

een fleece-dekentje, met gepunchte vogeltjes

en een slabbetje.

Voor zusje Sam en broertje Daan had ik natuurlijk ook iets gemaakt: voor ieder een handdoek met eigen naam. Die cadeautjes mochten ze als eerste uitpakken.








Binnenkort ga ik nog een spiegel graveren als allerlaatste cadeautje uit het pakket. Wordt vervolgd dus eigenlijk.

En zo werd onze familie dan weer uitgebreid tijdens onze vakantie. Altijd leuk, die kraampakketten maken. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de volgende op de blog komt. Voor zover ik nu weet, is er nog geen babytje in aantocht.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten