Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 11 januari 2014

Badlaken en badjasje

Voor een echte paardenvriendin moest een paardentribal op een badlaken worden geborduurd.
Het badlaken en de afbeelding werden aangeleverd, dus het was nog een kwestie van patroon digitaliseren en borduren. Met zwart garen, want zo hoort een echte tribal er uit te zien, op een turquoise badlaken. Het resultaat mag er zijn.

 
 


Verder deze week enkele dagen bezig geweest met een badjasje voor Benjamin van 3 jaar oud. Zijn naam moest er op komen en verder kreeg ik de vrije hand. Dat zijn de leukste, maar ook de meest tijdrovende opdrachten natuurlijk. Je wilt iets heel moois afleveren, en moet dan zelf op zoek naar een thema. 

Al een tijdje had ik deze patronen liggen, en nu leek het me super om er mee aan de slag te gaan. Thema brandweer werd het dus. Met een heuse brandweerpenning op het voorpand en een geappliceerde brandweerwagen en brandweerman, "brandende" letters en een dikke brandweerslang op het achterpand werd het weer een typisch jongenswerkstuk. 

Veel plezier ermee, brandweerman Benjamin.




  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten