Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 4 januari 2014

Mijn laatste opdracht in 2013 ...

.... kwam van ons nichtje Inge. Haar vriendin Willemien was eind december/begin januari uitgeteld en Inge wilde een heel speciaal cadeau geven. Het moest een boxkleed worden, antracietgrijs met lichtblauw, waar de naam van de baby in het groot op moest komen,  met daaromheen sterretjes. Ik moest dus wachten tot de baby geboren was en zijn naam bekend was, want die was bepalend voor de verdere lay-out.

Wel had ik al het een en ander voorbereid en gezorgd dat ik de juiste stof en wattine in huis had voor het boxkleed. Het grijze stuk had ik eigenlijk compleet klaar, alleen het lichtblauwe deel moest nog.

Op 27 december kwam het bericht dat Noah geboren was en ik kon dus weer verder aan de slag. Een paar dagen flink doorgewerkt aan het kleed en op 31 december heb ik het naar Inge gebracht. Ze vond het prachtig.

Inmiddels heeft ze het cadeau naar baby Noah gebracht, en hij zal er vast veel plezier van hebben.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten