Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 23 juli 2014

Knuffels en kussens

Een paar weken geleden heb ik een heleboel stalenboeken gekregen van de Berendsen Collection, ik schreef er al over in mijn vorige blogbericht. Zo verschrikkelijk veel lapjes stof waren het, een grote bak vol. En afgelopen week had ik al wat tijd om er mee aan het fröbelen te gaan. Vier mooie uilenkussens als resultaat: ruim 40 cm hoog en 30 breed, 10 dik. Met een los binnenkussen en een ritssluiting in het buitenkussen.

Ik heb er al ooit twee gemaakt (zie eerder blogbericht), maar dit keer heb ik een borduurbestand gemaakt van het "brilgedeelte".  Nu ziet de kop er prachtig uit, ik ben er helemaal tevreden over. De uilen zijn te koop, dus heb je interesse stuur dan een bericht. 

En als bedankje voor al die stofjes gaat er na de vakantie ook een kussen naar Berendsen.








En opnieuw was er een geboorte binnen de Lumens Groep dus er werd weer een geboorteknuffel besteld.
Voor baby Kyran staat er een knuffelmuis klaar om op kraambezoek te gaan.


              



Tot slot heb ik dit weekend voor onze buurman in Frankrijk en voor zijn vriendin een mooie handdoek geborduurd, als bedankje dat we in onze vakanties van zijn wifi gebruik mogen maken. Een donkerbruine handdoek met witte letters voor hem en een witte handdoek met donkerbruine letters voor haar. Een gezellig setje zo bij elkaar.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten