Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zondag 21 september 2014

Twee spiegels gegraveerd


Ook de spiegels worden nog vaak besteld. Afgelopen periode weer twee exemplaren gemaakt, een geboortespiegel en een spiegel voor een jubilaris van de Dommelsche Bierbrouwerij.

De geboortespiegel was voor baby Mila, geboren op 19 augustus 2014. Delen van haar geboortekaartje zijn overgenomen en op de spiegel gegraveerd. 

Tot slot ingelijst in een blank houten lijstje.



En voor het 25 jarig jubileum van een medewerker van de Dommelsche Bierbrouwerij werd een spiegel besteld waar ik de brouwerij op moest vastleggen, het heuglijke feit van het 25-jarig jubileum en de naam van de jubilaris. Het bleek achteraf een paar uur meer werk dan ik vooraf ingeschat had, voordat ik tevreden was over het resultaat.

De spiegel is 50 x 40  cm groot en heeft een zilverkleurige lijst.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten