Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zondag 21 september 2014

Wat een diversiteit bij Decosun!


Naast alle borduursels voor het boxkleed en de geboorteknuffels, en al het graveerwerk de afgelopen paar weken, zijn er nog andere borduuropdrachten van mijn machine gerold.

Allereerst een slabbetje voor de hoogzwangere eigenaresse van hondenknipsalon Poezewoefke. Mijn moeder wilde alvast een aardigheidje meenemen toen hondje Winny daar vorige week geknipt werd. 
Waarschijnlijk de laatste keer voor de bevalling. Deze is het geworden.




En voor Catering Aqui Tato Rico moest weer nieuwe bedrijfskleding geborduurd worden. Rode poloshirts dit keer, zodat we besloten hebben om het rode pepertje in het logo te veranderen in een geel pepertje. 






Een wit sweatshirt van een mooie kwaliteit moest voorzien worden van een Hapkido afbeelding met tekst. Gelukkig had ik een goede kwaliteit afbeelding, zodat ik alles mooi kon namaken als borduurpatroon. Het patroon op het voorpand is 21 cm doorsnee; het patroon dat op de mouw geborduurd is, heb ik al eerder gemaakt, dus dat was een kwestie van vergroten, mouwnaad loshalen, borduren en mouwnaad weer sluiten. Toch nog een heel werk al bij al, maar het resultaat vond de opdrachtgever (en ik zelf ook) erg mooi. 




Voor het afscheid van twee lieve begeleidsters is een verfafdruk gemaakt van de linkerhand van Linda. Haar moeder had het idee om deze hand om te zetten in borduurpatroon en op een gebrokenw wit badlaken te borduren met een afscheidstekst namens Linda. Dit zijn de afscheidscadeautjes geworden. 




En na al dat borduren en graveren had ik wel eens zin om iets anders te doen. Schilderen! 
Met ruimschoots uitleg en tips van een vriendin is dit vrolijke dienblad daar dan het eindresultaat van. Staat gezellig op mijn eethoek, en ik vind het eigenlijk zonde om het te gebruiken. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten