Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 11 maart 2015

Vaste patroonleverancier voor Marjan

Al weer een aantal maanden geleden kwam er voor het eerst een vraag van Marjan. Zij is ook helemaal dol op machineborduren en ze maakt veel dingen op verzoek. Het maken van een patroon vindt ze echter te bewerkelijk en het gebeurde dus zomaar dat ze mij vroeg of ik voor haar patronen wilde maken. Voor mij zijn dat gewoon altijd leuke tussendoorklussen! 

Inmiddels heb ik al best wat patronen voor haar gemaakt, maar eigenlijk zijn ze nog nooit in mijn blog opgenomen. Maar ze zijn altijd zo leuk, dat ik er nu toch eens mee ga beginnen.

Zo heb ik in het verleden al wat applicatiepatronen gemaakt, o.a. om te gebruiken voor de gastouder-opvang die haar dochter runt. Een eendje, een koe, een huisje.

En ook het logo van het bedrijf waar haar zoon werkt, moest gedigitaliseerd worden.

Allemaal leuke opdrachten.

De afgelopen paar weken is Marjan weer veel met haar hobby bezig en ik kreeg de vraag om een afbeelding van een stukje behang om te zetten in een borduurpatroon, zodat ze allerlei leuke accessoires kan maken voor het kamertje van haar tweede kleinzoontje die in juni geboren wordt.

Een Stoer! behangetje, en dit is het patroon geworden dat ik gemaakt heb. Ik had twee versies gemaakt, een basis en een verlengde. De bovenste foto is mijn testversie.
Marjan heeft het inmiddels op een slab geborduurd, dat is de tweede foto.




 Ook heb ik recent nog een patroon gemaakt van het ontwerp voor een wagen van het aanstaande fruitcorso in haar woonplaats, maar het lijkt me niet handig om die op de foto in mijn blog te vertonen.

Daarom nu nog haar laatste verzoek: Nemo. Ik had zelf erg mooie patronen van Russische makelij, maar het moest en zou deze Nemo worden. Nu is het ook wel een heel erg schattig plaatje, dus ik snap het wel. Hieronder mijn proefborduursel.



Marjan stuurt regelmatig foto's van haar werkstukken, en ik ga die eens wat vaker hier in mijn blog opnemen.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten