Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

donderdag 6 januari 2011

Een creatief 2011 !

Natuurlijk wil ik iedereen eerst het allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar.
Hopelijk een gelukkig, gezond en liefdevol jaar, als je er straks op terugkijkt.




















Het jaar 2010 heb ik creatief afgesloten met een paar kerstcadeaus:
Francien kreeg een geborduurde handdoek met bijpassend washandje,
samen met een Yves Rocher douchegel en deo-roller in een leuk rieten mandje, gezellig ingepakt in folie.















Mijn oudste zoon geeft les en loopt stage op het Elzendaal College in Boxmeer. Voor drie collega's wilde hij een kerstcadeautje meenemen op de laatste vrijdag voor Kerst. Ondanks dat hij flink ziek was, ging hij 's morgens door de sneeuw op pad met drie knuffels voor Mascha, Jacqueline en Marlieke.




















De eerste vraag in het nieuwe jaar was om een badlaken te borduren voor Romina, het allerliefst met een figuurtje van Pet Shop. Aangezien ik inmiddels al lang uit de kleine kindertjes ben, moest ik op internet even opzoeken wat dat was. Afbeeldingen genoeg, dus ik heb gewoon twee leuke patroontjes gemaakt, 12 cm hoog. Eentje heb ik als applicatie geborduurd, de andere rechtstreeks op het badlaken.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten