Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 26 januari 2011

Knuffels, handdoeken en een logo

Op het oor van een kant en klaar rose knuffelhaasje moest de naam Brooklyn geborduurd worden. Een heel karwei, want ik moest het oortje lostornen, om te voorkomen dat je aan de achterkant van het oortje de spoeldraad zou zien. Dat is natuurlijk geen gezicht.

Ik vond dit zo'n grappig knuffeltje dat ik hem nagemaakt heb. Hij is iets groter uitgevallen dan het rose origineel, maar toch geweldig om te zien. De volgende keer het patroontje gewoon iets kleiner maken.















Jacqueline heeft in enkele maanden tijd drie geboortes in familie- en kennissenkring in het verschiet.
De eerste baby is geboren half december; Jacqueline ging vorige week met een collega op kraambezoek en nam deze handdoek mee als cadeautje.
Ik kreeg helemaal de vrije hand, alleen de naam Sem was een vereiste, verder mocht ik het zelf bedenken. Het zijn pandabeertjes geworden met een kopje en buikje van fleece. De handdoek had al het rode geborduurde randje, dus op die kleur ben ik doorgegaan. De patroontjes zijn van Roberta's Creations (collectie Panda's).


Hannie, de moeder van Romina, was erg te spreken over het badlaken dat haar dochtertje met haar verjaardag kreeg (zie twee blog-berichtjes terug voor de foto's). Voor een vriendinnetje van Romina moest er ook een handdoek gemaakt worden; zij is echter helemaal weg van Hello Kitty, dus het laat zich raden dat die op de handdoek moest.  Ik ben benieuwd wat Willemijn vond van haar badlaken.

Tot slot deze week nog een logo omgezet in borduurbestand en er een voorbeeld van geborduurd. Nu is het even afwachten of ik hier verder mee aan de slag mag. Bovenaan het borduursel, onderaan de afbeelding (jpg-bestand).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten