Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

dinsdag 27 oktober 2015

Badcape met borduursel van geboortekaartje

Best regelmatig komt er een bestelling binnen om een deel van het geboortekaartje van een pasgeborene te borduren op een badcape. 

Ik kan diverse kleuren badcapes leveren, ook afgebiesd met biaisband in lekker felle kleurtjes. 
Dit exemplaar is gebroken wit; ik vond het mooi om deze kleur te gebruiken, want de witte ooievaar kwam daarop veel mooier uit. 

Hieronder twee onderdelen van het geboortekaartje; niet exact na te borduren, door de kleurovergangen in de naam en de schaduwen in de afbeelding, maar ik heb er toch een mooi gelijkend borduursel van kunnen maken.

Omdat ik niet zeker wist hoe de kleuren zouden uitvallen bij elkaar, heb ik eerst een proefborduursel gemaakt. Dat was meteen naar mijn zin. 
Proeflapje

Na overleg met degene die de bestelling had geplaatst, kon ik starten met het borduren van de badcape zelf. Helemaal onderaan het eindresultaat, opgestreken en wel.

De vliegende ooievaar en baby's naam op het mutsje van de badcape.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten