Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

donderdag 22 oktober 2015

Embleem voor hondentuigje hulphond Butler

Vorige week kreeg ik een berichtje van Anita van de Stichting DE HOND KAN DE WAS DOEN om te informeren of ik een embleem kon borduren met logo, op weerbestendige stof en met het ruwe gedeelte van klittenband aan de achterkant.

Haar hulphond Butler, een labradoodle, heeft een hondentuigje en aan weerskanten moest zo'n embleem komen.

Want... Butler is beroemd! Hij helpt niet alleen Anita in haar dagelijks leven maar is daarnaast ook nog eens de ster in een postercampagne over hulphonden die door heel Nederland verspreid is!
Butler doet zelfs de was voor Anita...

Anita en Butler, hopelijk kunnen jullie nog lang van elkaar genieten, veel geluk en een goede gezondheid wens ik jullie al vast.

Voor meer informatie over de Stichting:


Butler met zijn hondentuigje en het geborduurde embleem.


De campagneposter





Geen opmerkingen:

Een reactie posten