Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 14 oktober 2015

Strandtas van doorzichtig tafelzeil

Nieuw in het assortiment:

Een strandtas (60 x 40 cm zoals alle modellen) 
met een buitenkant van doorzichtig tafelzeil met een prachtig motief van roosjes
 en een binnenkant van normaal doorzichtig tafelzeil.
Inclusief binnenvak met rits!

Deze twee lagen tafelzeil geven bij elkaar een heel speciaal effect.

Prijs is ook 22,50 euro, net als de andere strandtassen.









2 opmerkingen:

  1. Dat heb je zeer creatief gedaan. We komen het maar zelden tegen dat iemand op deze specifieke wijze met tafelzeil weet om te gaan. Leuk blog, complimenten.
    Kijk voor meer inspiratie ook eens op onze webshop www.TafelzeilWebshop.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal ik zeker doen!
      En als jullie ooit monsterlapjes of reststukjes tafelzeil hebben, hou ik me aanbevolen, want je kunt er prachtige dingen mee maken. Tafelzeil is een super materiaal om mee te hobbyen...

      Verwijderen