Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 18 juni 2016

Badjasjes en mutsjes voor tweeling

Voor de pasgeboren tweeling Anhad en Aahana werden twee badjasjes besteld en twee babymutsjes.

Om samen te bepalen wat er, behalve de namen, nog meer op moest komen heb ik een tiental voorbeelden naar de opdrachtgever gestuurd, waaruit een keuze gemaakt kon worden. 
Vaak gebruik ik natuurlijk het geboortekaartje, maar dat was er in dit geval niet.  

Er werd gekozen voor een setje met twee silhouet-popjes, een jongen en een meisje. Ik heb de originele patronen wat bewerkt en dit was het resultaat, in babyblauw en babyrose.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten