Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 18 juni 2016

Cadeautjes voor babyshower

Ik kreeg een afbeelding van Stitch toegestuurd, met de vraag of ik die in een formaat van 36 cm op een fleece babydeken kon borduren. 


Omdat ik een jumboring heb (van 36 x 36 cm) zou het formaat wel lukken, maar het belangrijkste was om er een goed patroon van te maken. Dat kost dan wel enkele uren werk, maar het is ook altijd weer leuk om te doen. 

Aanstaande mama was uiteindelijk erg blij met dit mooie cadeau dat ze kreeg op haar babyshower. 




Naar een andere babyshower werd elke vriendin gevraagd om een kleinigheidje voor de baby mee te brengen, een jongetje, en een gerecht om samen op te eten. Dit originele lief! slabbetje met grijs/antraciet randje heb ik voorzien van de tekst "& stoer", zodat het net iets meer body had (vond ik zelf). Ook hier was aanstaande mama blij mee heb ik teruggehoord.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten