Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 18 juni 2016

Twee geboortespiegels

Twee geboortekaartjes werden gebracht om een geboortespiegel van te maken. 

Dit blijft altijd een origineel en persoonlijk cadeau voor de pasgeborene!

Voor Vince kon ik de hoofdlijnen van de voorkant van het kaartje gebruiken. Sommige dingen moet je dan weglaten om te voorkomen dat het te druk wordt (de sterretjes); sommige dingen kun je niet graveren omdat ze te fotografisch zijn (het sloophouten muurtje).





Voor de spiegel van Sepp heb ik de naam gebruikt van de voorkant van het kaartje. 
Binnenin het kaartje stond een foto met de verdere informatie die ik nodig had: gewicht, tijd en datum. Zo'n foto kan ik echter niet graveren, dus ik ben op internet gaan zoeken naar het lettertype, zodat ik dit kon downloaden en gebruiken. What the Font is hiervoor een super fijne website. 
Het is me uiteindelijk ook gelukt om het hier te vinden. 
Tot slot natuurlijk de afbeelding van de drie broertjes als gravure erbij. 
Ik vind het zelf een geweldig mooie spiegel geworden. 

De scan van het geboortekaartje heb ik gemaakt met de Brother ScanNCut, maar de kleuren worden niet goed weergegeven. Ik moet nog uitzoeken hoe dat kan. De basiskleur van het kaartje is groen met witte sterretjes en de naam in een oranje vlak. De onderste scan heb ik op een andere scanner gemaakt, en die kleuren zijn exact zoals het kaartje is.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten