Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zondag 30 oktober 2016

Fleecedeken met trouwkaartmotieven

Eigenlijk vind ik het altijd leuker om een blijvend cadeau te geven met een geboorte of bruiloft, en dit bruidspaar had een trouwkaart die erg geschikt was om iets creatiefs mee te doen. 

Ik besloot om een fleecedeken in de kleur van de trouwkaart te bewerken met hun namen, de trouwdatum en een aantal afbeeldingen van de kaart.  

In feite had ik ook alles kunnen borduren, maar in dit geval heb ik er voor gekozen om mijn punchmachine van Pfaff weer eens voor de dag te halen. Je maakt dan met vilt en de punchmachine de motieven op de plaid. Het vilt wordt één geheel met de fleece, het lijkt alsof het zo ingeweven is in de stof. En het laat ook nooit meer los! En allemaal zonder dat er garen aan te pas komt.

De wittebroodsweken zijn al lang weer voorbij, maar nu het herfst is, komt dat dekentje vast regelmatig tevoorschijn.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten