Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zondag 30 oktober 2016

Brother Scan 'n Cut

Sinds enkele maanden heb ik een nieuw apparaat voor mijn creatieve uitspattingen: de Brother Scan 'n Cut. 

Inmiddels heb ik al heel wat kaartjes gemaakt en verstuurd, maar ook de kant-en-klaar projecten op hun Canvas software-site zijn simpel om te maken, vaak met instructiefilmpjes op youtube. 

Het nieuwste waar ik me nu veel mee bezig hou, is het maken van sjablonen, die je kunt (her)gebruiken om te tamponeren of verven. Dat valt nog niet altijd mee, want met name bij teksten moet je altijd zorgen dat er een zogenaamde "brug" achterblijft in het sjabloonvel. Dus als ik ook maar een uurtje tijd "over" heb, dan duik ik in de canvas-software. 


sjabloon

voorgeprogrammeerd in de scan 'n cut 


kant en klaar canvas-project halloween-lichtsnoer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten