Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zondag 30 oktober 2016

Geboortespiegels

Voor baby Donny moest ik een eerder ontwerp tevoorschijn toveren, want .... een stoer jongensontwerp moest het worden. Hoe stoer wil je het hebben!




Bij baby Nes kon ik gewoon de hele voorkant van zijn geboortekaartje overzetten op een spiegel; datum, tijd, gewicht en lengte erbij en klaar was het cadeau voor Nes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten