Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 23 april 2014

Baby-borduursels

En dan zijn er de laatste weken ook weer volop bestellingen binnengekomen, eerst de baby-borduursels maar laten zien.

Voor Margot, die snel oma zou worden, mocht ik een wit fleece-dekentje opsieren met een borduursel van 30 x 30 cm: Tijgetje in een bloemenveld.

Het leukste van deze opdracht was dat diezelfde afbeelding als buikschildering op de zwangere buik was gezet. Aan mij de eer om hem te vereeuwigen als borduursel. Een hele klus, want mijn maximaal borduuroppervlak is natuurlijk maar 20 x 30 cm; dit betekende dat ik het patroon in twee keer moest borduren.

Inmiddels is Rowie geboren en ligt dit dekentje op haar bedje.





Voor baby Paula werd een kraampakket besteld, bestaande uit slabbetje, rompertje, handdoek, washandje en bodywarmer. Het badjasje werd aangeleverd en moest ik voorzien van de naam Paula en de uitgekozen thema-applicaties: een staand girafje en een giraffekopje. Altijd weer een feest om dit soort dingen te maken.
Op het badjasje stond al een VIB (very important baby)-borduursel. Ook dit heb ik nagemaakt en terug laten komen op het rompertje. Alles bij elkaar een prachtig cadeau om te geven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten