Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 23 april 2014

Prachtige logo - borduursels

Voor diverse bedrijven / verenigingen heb ik de afgelopen maand het logo moeten borduren op bedrijfskleding. 


Ten eerste voor Aqui TaTo Rico, waar u terecht kunt voor Spaanse en Mexicaanse tapascatering.
Het begon met een mooie herenblouse, waar een klein logo aan de voorkant en een grote uitvoering aan de achterkant op moest worden geborduurd. 




Daarna kwamen de koksbuizen aan de beurt. Twee verschillende uitvoeringen.



   
Als cadeau voor de eigenaar van Fiers Hoveniers werd bij mij een herenpolo besteld. Ik moest hun logo borduren op het voor- en achterpand van de polo. Het cadeau viel in goede smaak, heb ik inmiddels terug gehoord. 







Verder kwam de Z.O.T. (Zondag Ochtend Trimclub) uit Valkenswaard bij me met 3 dozen softshell-jacks en het verzoek om op elk jack een logo te borduren. Een hele klus, 28 stuks in totaal. 
Met de Paasactiviteit zijn de jassen uitgedeeld.






Tot slot voor Jara Glasservice uit Valkenswaard zes T-shirts voorzien van het logo. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten