Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

woensdag 23 april 2014

Gezelligheid alom

Soms heb ik gewoon eens zin om lekker wat dingen voor mezelf te maken. Voor de aankleding van mijn eigen woonkamer bijvoorbeeld heb ik deze twee uilenkussens gemaakt. Eigenlijk na een berichtje van Hannie, die kraamhulp is. Het komt opvallend regelmatig voor dat in de babykamer zo'n lief uilenkussen terug te vinden is, soms ook worden ze als cadeautje meegebracht in de kraamtijd. Toen ze me een foto van zo'n kussen opstuurde, kon ik bijna niet wachten om aan het ontwerpen en naaien te beginnen. Inmiddels heb ik er twee op de rugleuning van mijn hoekbank zitten, en dat oogt direct gezelliger in huis. Hoogte is 30 cm.
Ze staan ook op mijn website, want ik heb ze in het assortiment opgenomen, erg leuk om te maken en te geven, en je kunt er alle kanten mee op qua kleurstelling.




Al eerder had ik een voorraadpot met gebreid jasje van zpaghetti in de blog.
Deze set is de opgepimpte versie, met kantje, denneappeltje en andere versiersels. Altijd weer een dankbaar cadeautje om te geven, dus ik heb er een paar op voorraad staan.



En tot slot in dit bericht iets waar ik heel blij mee ben: gehaakte halskettingen.
Een gewone halsketting vind ik altijd erg irritant om mijn hals, maar nu heb ik daar iets op gevonden.
Dankzij Arina, die bij mij thuis een bolletje garen zag liggen, en dit herkende omdat ook haar moeder daar een paar jaar geleden veel mee haakte. Die maakte er o.a. halskettingen van. Een paar dagen later gaf Arina me een voorbeeldje, en ik was verkocht toen ik die om deed. Het lijkt een kralenketting, maar is dus gemaakt van garen; dat betekent: is wasbaar, neemt vocht op, houdt warm.



Je voelt er niets van dat je iets om je hals hebt, en toch merk je dat je hals warm gehouden wordt op een bepaalde manier. Dus in plaats van altijd een sjaaltje te dragen, ben ik nu overgeschakeld op deze vervanger. Inmiddels heb ik vier kleuren op voorraad liggen, want ook deze zijn in het assortiment opgenomen. Alle lengtes mogelijk...... en de bijpassende armbanden..... die zijn in de maak!
Kijk op de website voor meer informatie. http://decosun.123website.nl/326408992








Geen opmerkingen:

Een reactie posten