Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 14 juni 2014

Handdoeken

Geboortekaartjes kunnen ook prachtig verwerkt worden op een handdoek en washandje.

 Afgelopen week kreeg ik daar weer een opdracht toe. Een geweldig mooi en kleurig kaartje, wat ik geborduurd heb op een witte set  van Walra. 





Omdat ik via een oproepje op Facebook een heleboel poppenvulling had gekregen, heb ik als bedanktje een handdoek geborduurd voor het zoontje van de gulle geefster. Thema is Diego en Jaguar en natuurlijk in het groot de naam erbij. De Diego-applicaties had ik al een tijdje liggen want ik heb ooit voor iemand een aantal afbeeldingen moeten digitaliseren tot borduurpatroon. Daarvoor moet je altijd testborduursels maken, waar verder niets meer mee gedaan wordt. Die bewaar ik dan, en bij gelegenheid verwerk ik ze in mijn werkstukken.





Voor de nieuwe badkamer van Paul en Jolanda: 
twee handdoeken in antraciet en wit, met de namen geborduurd in dezelfde tint als de andere handdoek. Uit de zes aangeleverde naamvoorbeelden werd dit lettertype gekozen. Ik vond het best apart, maar wel erg mooi, dus had het toch bij mijn rijtje gezet. Gelukkig maar, want juist die werd gekozen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten