Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 14 juni 2014

Kussens voor tuinbanken


Rudy heeft zelf een stoere tuinset gemaakt. De banken zijn ruim 1.80 m breed. 
Als finishing touch wilde Rudy graag voor beide banken een zit- en rugkussen.
Gisteren ben ik aan de slag gegaan met schuimrubber van Rijkers uit Valkenswaard. 
De zitkussens zijn 8 cm dik, en de rugkussens 5 cm. 
 Als stof hebben we gekozen voor een blauw/ivoor streepje. 
Elk kussen heb ik voorzien van een rits over de hele lengte (aan de achterkant), dus makkelijk wasbaar. 
Vanochtend heeft Rudy ze opgehaald en al snel kreeg ik deze foto toegestuurd. 
Weer een leuke klus afgewerkt.

Wilt u ook zo'n mooie tuinset? Informeer gerust bij me.





1 opmerking:

  1. Leuke kleuren zo! Kijk je gelijk heel erg anders naar de loungebank! Netjes.

    BeantwoordenVerwijderen