Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

zaterdag 14 juni 2014

Sportsokken voorzien van naam

Voor een korfbalteam dat kampioen was geworden, moest ik witte sportsokken voorzien van de naam van elke speelster.  Dit was nieuw voor me, dus op internet ben ik gaan rondkijken hoe ik die klus het beste kon aanpakken. Ik dacht de oplossing gevonden te hebben door een speciaal accessoire na te laten maken door mijn man, ergens in een youtube-filmpje was ik dat namelijk tegengekomen. 

Uiteindelijk bleken de sportsokken niet elastisch genoeg om ze op die manier te borduren. 

In overleg is toen besloten dat ik de namen op wit vilt zou borduren, met rood garen, en dat ik de applicaties met de hand op de sokken zou vastnaaien. Een hele klus, maar buiten in het zonnetje was het nog niet zo'n straf om dat naaiwerk te moeten doen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten