Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 21 november 2014

Kunstmarkt op de basisschool

Op woensdag 29 oktober jl. was ik uitgenodigd om mijn zelfgemaakte spulletjes te presenteren op de kunstmarkt van Basisschool Beisterveld in Bergeijk. 

Dit was niet tegen dovemansoren gezegd, en ik ben in de herfstvakantie nog even flink aan het hobby-en gegaan, samen met mijn moeder en nichtje Estelle. Voorraad genoeg dus! Onder andere drie nieuwe uilenkussens!





Het was een gezellige ochtend, met prachtige kunstwerken gemaakt door de kinderen zelf en enkele standhouders die net als ik een speciale uitnodiging hadden ontvangen.

Vanaf half negen konden we de stand inrichten, en vanaf tien uur kwamen de museumgasten gestaag binnendruppelen. Meer dan 150 gasten die voorbij alle kraampjes wandelden!







En hier op de basisschool vond ik het een geschikte plek om de stoere tafeltent tentoon te stellen. Natuurlijk was hier extra veel belangstelling voor..... binnen een mum van tijd zaten er 10 kinderen in de tent, die 2.10 m x 1.00 m groot is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten