Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 21 november 2014

Stoere tafeltent: thema blokhut

Van Ilona kwam de vraag of ik voor haar oudste zoontje Djim een tafeltent zou kunnen maken.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar op internet kwam ik honderden afbeeldingen tegen. En natuurlijk wilde ik die uitdaging graag aan gaan. 

Ilona noemde enkele dingen die ze graag zou willen terugzien in de tent: een appelboom met appeltjes, op het dak een wegennetwerk om met autootjes op te rijden, en binnenin een haardvuur, verder mocht ik het zelf creatief uitwerken.

Heerlijk naar de markt voor stofjes, en daarna aan de slag. Zo'n eerste keer valt nog niet mee, en dan meteen een dubbelwandig model. In ieder geval is het allemaal goed gelukt en werd het een mooie stoere boomhut/tafeltent. 

En... binnen een week kwam een tweede vraag binnen, dat moest een boerderijmodel worden. Zie mijn volgende blogbericht.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten