Welkom op mijn Blog.

Welkom op mijn Blog

Om al mijn creativiteit en werkstukken te laten zien buiten het eigen kringetje van familie en vrienden, moest het er nu maar eens van komen.
Een blog!

Benieuwd naar mijn werkstukken?
Kijk eens rond op je gemak. Reacties zijn van harte welkom en vragen staat vrij! Want... ook voor jou maak ik graag een opdracht.

Informatie over prijzen of iets bestellen?
Kijk ook eens op mijn website: www.decosun.123website.nl

Contact?
Mijn e-mailadres is : decosun@onsbrabantnet.nl

NU BIJ DECOSUN TE KOOP:
RITS OP ROL van YKK!
Verkrijgbaar in gebroken wit, zwart, wit, donkerblauw, zilvergrijs, grijs, vuurrood, geel, oranje en felrose in elke gewenste lengte of combinatie die u nodig hebt.

vrijdag 21 november 2014

Strandtas van tafelzeil

Op 15 november jl. hadden we damesdag van de familie Ummels. Meestal starten we met een creatieve activiteit en wordt er afgesloten met een etentje. Zo ook dit jaar.

Samen met mijn nichtje Sandra was ik aan de beurt voor het organiseren van de dag. Toen we een avondje bij elkaar zaten om te brainstormen over de inhoud waren we het er al vrij snel over eens dat we een strandtas gingen maken van tafelzeil, met een leuke sleutelhanger erbij om de tas nog eens extra op te vrolijken. 

Aan iedereen werd gevraagd om een metertje tafelzeil mee te nemen, de overige materialen heb ik zelf meer dan voldoende op  voorraad liggen. 

Om half twee werd iedereen bij mij thuis verwacht, en stond de koffie en thee met allerlei lekkers al klaar. Al snel werd er volop geknipt en gestikt op de vijf naaimachines die we hadden kunnen regelen. 



Om zeven uur zouden we met z'n allen uit gaan eten bij Anno 54 in Riethoven, maar rond zes uur was al wel duidelijk dat niet iedereen haar tas op tijd klaar zou hebben. Dus.... gebeld naar Riethoven of we een half uurtje later mochten komen. Geen probleem.

En hier dan het resultaat van alle inspanningen! Steffie en haar tas staan er helaas niet op want zij moest iets eerder weg om te gaan werken.



Uiteindelijk werd het toch kwart voor acht voordat we bij Anno 54 arriveerden. Na een heerlijk diner sloten we rond middernacht de deur daar achter ons. Nog nagenietend van ons gezellige dagje uit.


Overige foto's:






 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten